Skenet bedrar



Kanske inte bästa stället eller sättet heller för den delen att kläcka ur sig vad som helst eller det som jag hade tänkt skriva nu inom dem nästkommande raderna, men jag känner att jag vill få ur mig det, och personen det kommer handla om i fråga är mitt ex som jag har berättat om i tidigare inlägg här i min blogg. 


För att komma till saken, Jag var tillsammans med mitt ex i ungefär ett års tid. Det var ett ganska så omtumlande år kan man säga, mycket som var bra men ännu mera som var dåligt. Hon berättade mycket om sitt förflutna och jag visste ganska så mycket om henne och vad hon hade varit för en slags typ innan hon träffade mig och i tidigare stadier i livet. Och ju längre vi kom in i förhållandet ju fler saker avslöjades. Hon hade en tatuering i svanken, en killes namn. Jag visste inte specifikt varför namnet satt där det satt, hennes svar var bara att det var en person som tydligen skulle ha funnits där ganska så mycket när saker och ting var som svårast i hennes liv. Jag visste dock inte vem han var, det enda jag hade var ett namn. Men jag brydde mig aldrig om att snoka eller fråga som mycket om det där namnet, utan hon förklarade ju på sitt vis, fast kanske inte så detaljerat som man kunde önskat. Tiden gick och jag slutade fundera på det där namnet. Det satt där det satt och det var ingenting som jag kunde göra något åt. Jag hatade att se det namnet där, fast jag vet inte varför, jag hade ju egentligen ingen rätt att hata, när jag knappt hade en aning om vad namnet egentligen betydde. Som sagt tiden gick och jag hade fortfarande mina funderingar men om helt andra saker. Jag visste att åren som tonåring hade varit värst. Åren kostade henne en hel del, och hon förlorade mycket mer än vad hon ville inse då. Då kom det som hon upplevde som en vändning och det var en problemskola i Malmö. Hon fick nya vänner och lärde känna nya bekantskaper. Hon gjorde ett skönhetsingrepp och förlorade en hel del vikt, hon tyckte att hon hittade sig själv i det utseende hon skapade fram. Det blev en betydligt hårdare stil, tajtare kläder, mera smink och allt mer utmanande både klädmässigt men även sättet att framhäva sig själv på. Hon fotade sig med och utan kläder hos en fotograf. Och där begicks det första misstaget.. 


Hon flyttar tillbaka till Stockholm där hon kommer ifrån och får tillbaka kontakten med gamla vänner och samma gamla vanor kan man väl också tillägga. Kontakterna på internet växer som det gör hos varenda kotte i dagens läge som söker kärlek på nätet eller i detta fallet bara lite uppmärksamhet. Tjejer gör lättare misstag än killar och publicerar bilder på mindre påklädda delar av kroppen på nätet idag. Hon gjorde precis likadant, ryktet sprider sig fort. Största misslyckandet sker på en fest som jag har förstått det, namnet på personen hon har tatuerat i svanken finns på samma fest. Alla dricker och har det trevligt, och somliga blir lite för fulla. Alldeles för många bilder tas på festen och mindre påklädda men till det värsta av allt, sexscener spelas in med killen som fortfarande finns intatuerat i svanken på henne. 

3 veckor senare är det inte fullt lika roligt att vara den person som var mest alkoholpåverkad på festen, som då självklart var mitt ex. Bilderna och filmerna börjar spridas på internet och läggs upp på olika sexforum som det finns hur mycket som helst av. Det går så långt så att filmen och bilderna hamnar hos hennes syster. Då känns det nog som att man inte kan bli mera utelämnad. 
Jag såg aldrig bilderna eller filmerna under vårat förhållande, men jag hade hört någon form av ryktes spridning men var inte säker på om det var sant. 
Det komiska som jag har kommit och tänka på nu i efterhand är att till och med på första dejten med henne i gamla stan i Stockholm på en bar på skeppsbron fanns en kille som förövrigt min bästa kompis dök upp tillsammans med på samma bar utan förvarning, mitt ex lämnade vårat bord för en kort stund för att besöka toaletten så jag passade ju givetvis på att kila bort och heja på min kompis och hennes dejt, 30 sekunder in i samtalet så avbryter han oss och säger åt mig att han tycks känna igen min dejt men vet inte vart ifrån han har sett henne, han frågar också vad hon heter, inget som slår en direkt på plats precis.. Han kände igen henne från nätet såklart, han hade sett bilderna på henne och filmerna. Där även hennes smeknamn och förnamn hade publicerats och dessutom så var inte bilderna ansiktsmaskerade.
Alltså för att göra en lång historia kort, jag dejtade och var tillsammans med en tjej som det fanns snuskbilder, porrfilmer och personuppgifter publicerade på diverse sexforum, samt att hon självmant hade gjort sig ökänd på varenda porrcommunity. 

För att också avslöja det jag fick veta om namnet på killen som fanns intatuerat i hennes svank, det var killen som hade sex med henne i filmerna och fotograferade henne, samt spred bilderna och filmerna på nätet... 

Och nu undrar ni hur jag fick veta att ryktet stämde, jag sökte på hennes smeknamn och hennes förnamn sim sala bim hokus pokus och där låg det, mitt framför ansiktet på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0