Premiär


Ny blogg skapad, jag vet inte hur många jag haft till antalet redan, men kan säga att det varit några stycken genom åren! Denna gången kommer jag dock verkligen ge bloggande en ärlig chans! :) Jag vill ha blogg så att jag kan skriva av mig lite, kunna berätta lite vad som händer runt om kring mig, så som skolan och andra vardagligheter!


Vem är då jag?

Sara heter jag, skall börja studera till Ambulanssjukvårdare från och med Januari (Dvs. om jag kommer in!) väntar besked nu någon gång i mitten av December. I samma veva som antagningsbeskedet dämper ner i brevlådan sker också en flytt. Flytten bär iväg och inte en dag försent. 


Annars så är jag en positiv och väldigt glad tjej, älskar det spontana och överraskande som livet har att bjuda på, allt behöver liksom inte vara planerat och organiserat till punkt och pricka. :D  Jag är en väldigt familjekär person, bandet till min syster är väl det som är starkast, vi är som bästa vänner. I övrigt så är jag en typisk tjej, med intressen så som shopping, älskar mode och trender. Matlagning och resor är andra passioner som jag har!


Häng med mig här i bloggen så kanske du kommer mig nämre inpå livet ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0