Ett milt sagt vitt Halmstad



Hyresvärdarna var inte nöjda med någon av personerna som var och kollade på lägenheten förra veckan, så dem körde en ny visning idag. Hoppas att dem var till belåtenhet, så man kan få slippa ha flera visningar börjar bli lite tröttsamt faktiskt. Efter jobbet idag så blev det lite Thaimat med lillasyster inne i city, jättegott var det och en supermysig restaurang också för den delen, så räknar med återbesök. Idag har det förövrigt kommit ännu mera snö här i Halmstad, det regnade bort ganska så mycket i förra veckan men nu var det dags för en ny omgång igen, *suck* 

Räknar ner dagarna för flytt, blir på nyårsdagen, ingen höjdare direkt men ALLT för att komma bort härifrån. Där vi bor nu är så ansträngt och kontrollerande. Aldrig mer ha hyresvärdarna på bottenvåning, det förblir en läxa för livet.

Kvällen blir förövrigt lugn, blir lite mys i soffan och lite bra tv. Kollar just nu på Two and a half men, en av mina favorit serier efter det så blir det lite byggfällan och lyxfällan, alltid lika intressant. Förra avsnittet var det en tjej med ifrån Stockholm, hon bodde i samma område som jag när jag bodde i Stockholm, till och med på samma gata. Vissa människor har verkligen noll koll på ekonomin, jag fattar inte hur dem kan få sinnesfrid med en bunt med obetalda räkningar varje månad och sen inte ta tag i det. Tycker synd om dem. 

Någon gång under kvällen så skall Elinor ringa, längtat efter det samtalet hela dagen. 

Oj det glömde jag ju berätta, När jag och lillasyster var påväg hemifrån tidigare idag för att åka in till stan och käka, så mötte vi paret som skulle kolla på våran lägenhet. Ungefär en timme senare dyker dem upp på samma restaurang, visst är det konstigt, människor man aldrig sett tidigare ser man två gånger samma dag? 






Kommentarer
Postat av: E M M A

Sv:Tack så jättemycket!:]

Gud vad roligt att hon dig tipsade om mig!:D

Skälvklart kan jag det!:D Maila en beskivning om hur du vill att det ska se ut så gör jag den så fort jag hinner!:)

2010-12-16 @ 20:49:19
URL: http://allbyemma.blogg.se/
Postat av: E M M A

maila adressen jag skrivit i denhär kommentaren:P

2010-12-16 @ 20:51:03
URL: http://allbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0