Dagboken



Har precis kollat på filmen The Notebook, den gick på tv4 + och har hört mycket gott om den filmen, så tänkte att jag inte ville vara sämre än alla andra ;) Så nu är den sedd och jag kan inte annat än och hålla med, den levde upp till mina förväntningar! Filmen får en verkligen att längta efter kärlek och det där vilda. 

Hursomhelst så skall jag fortsätta kvällen i soffan och ladda upp med bra tv, nu härnäst mord i sinnet och sen serien Älskarinnor, dem sänder den nu enda ifrån början, så har sett den 2 fredagar i rad nu och dem visar två avsnitt varje fredag, så blir femte avsnittet idag, spännande till max. 

I morgon åker jag till Landskrona, får vi se hur det slutar!

Trevlig helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0