Bloody Sunday



Det är söndag och tredje advent, inte klokt har inte förstått att det är julafton kommande vecka, makalöst! Jag sitter och kollar på Filip och Fredrik såklart, favoritprogrammet nu varje vecka, sedan dem andra serierna har tagit säsongsuppehåll, se hur länge detta nöjet varar. Brukar se det annars också för tycker det är bra, så det är inget utbytes-program om ni trodde det. ;)

Helgen har varit ganska så bra tycker jag, åkte till Landskrona som planerat igår och kom hem vid lunch idag, yttrar mig inte så mycket om det faktiskt, finns inte så mycket att säga. 

I morgon är det måndag igen och inväntar två stycken spännande besked, och det första kommer i morgon eftermiddag enligt vad jag fått bekräftat, det andra är antagningsbeskedet till skolan, och det skulle komma i början av veckan, så jag håller tummarna stenhårt, kan inte ni också göra det? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0